Sydney, New South Wales, Australien

Hej Allesammans!

Hur mår du? Vad gör du? Har du sett några äckliga djur? Hur varmt är vattnet? Saknar du svensk mat? Bor du vid Bondi Beach? Hur går det med engelskan? Vad gör du om dagarna? Har du lärt känna några sköna Sydneybor? Har du varit i Hillsong? Berätta det sjukaste som hänt! Har du hittat knäckebröd? Har du kysst någon snygg surfkille? Du använder väl solskyddsfaktor? Har du hittat något jobb? Trivs du? Varför får inte jag "Veckans Hunk" mailen? Sett någon haj? Kommer du stanna i Sydney för alltid?
Jag tänkte så här: Jag startar en blogg. 27 poäng!
Jag gillar Sydney. Och jag trivs. Mest av allt gillar jag att det är sommar! Solen skiner, människorna är glada och sociala, springturerna längs med havet är storslagna, de jag bor med är super sköna.. allt känns väldigt enkelt och jag är glad att jag packade väskan och åkte hit!
Veckans applåd går till fyra personer:
Sara Hugosson, Benedict Gahan och John Börefelt för att jag får låna era vänner! Och till Alle, kameran är grym!

Kommentarer
Postat av: Hanna E

Yey! Alla de frågorna längtar jag efter att få svar på, fin-Emma! Hann inte svara på din fråga om varma kläder, min syster hälsar att det viktigaste var ståltrådsgalgar.. :) Puss

2010-11-15 @ 09:19:15
Postat av: kajsakises

Emma! Vad kul med en blogg.Jag ska följa den starkt. Puss

2010-11-15 @ 10:07:03
Postat av: Beatrice

Åh vilket jävla flyt man har då att du startar en blogg! Så kan vi andra få bli lyckliga och inspirerade av ditt härliga liv.

Det krävs mod och en trygghet i sig själv att bara dra. Du har litervis av det, så jag är inte förvånad att du hamnade där du är nu. Sååå lycklig att du finns i mitt liv. Där kommer du alltid finnas kvar.

Njut skiten ur ditt liv Emma. Så ska jag göra detsamma här hemma i snöslasket.

Älskar dig!!

2010-11-15 @ 10:36:45
Postat av: Sara

Ohh yeah - jag gillar att få applåder, mera mera mera!

2010-11-15 @ 17:07:28
Postat av: Johanna

Men va kul att få följa ditt äventyr hār! Låter fantastiskt, precis som man trodde. Dār du ār, ār det fantastiskt! Vi har det också bra. Ska njuta av vintern tills du kommer hem igen. Soffa, bil, kylskåp och all annat står redo när du kommer, love you sweetie!

2010-11-15 @ 21:08:06
Postat av: Freyr

Den här bloggen är ju asbra!

2010-11-17 @ 04:18:23
URL: http://jonfreyrgoliatpavift.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Verkligen kul läsning.

2010-11-17 @ 04:27:47
Postat av: Simon

Kanonblogg! Det är en jätteduktig tjej som skriver, verkligen duktig.

2010-11-17 @ 07:43:36
URL: http://jonfreyrgoliatpavift.blogg.se/
Postat av: Helloem

Hanna jag har hittat stålgalgar här, jippie japp! Och det kommer svar på frågorna.. :)



Bea jag vet inte riktigt hur man njuter skiten ur sig, men jag ska försöka! Sjukt glad att jag har dig med, du är grym! (Jag har redan fått börja marknadsföra Tarbys fabrik här!)



Johanna du kan boka in mig!



Sim, Seb och Freyr.. Gå och lägg er.

2010-11-17 @ 13:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0