Music Music Music . . .




Hej allesammans.

De tre första bilderna är från ett mysigt ställe på Kings Street i Sydney. Det var en varm försommarkväll förra veckan som jag hakade på Amber (en av dem jag bor med) och Paul till The Sandringham i Newtown. Deras vän George hade konsert, det var det bästa jag hört på länge! Den rösten var sjuk. Fick även se Rikard Wolff ta fram guran och spela en visa, fint. Har inte hört honom förut.

De andra bilderna är från The Entertainment Centre i Daling Harbour. Hillsong Album Recording. Wwwooowww...

Det var allt för idag.

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dej min saknade Emma!

Kul att du bloggar. Jag har länkat till dig i min blogg så nu får du läsa min också! hehehe.

Love you babe

2010-11-18 @ 22:11:28
URL: http://www.husfrugan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0