Inte ett moln så långt ögat kan se...

...inte en droppe regn på flera dar...
Med Tomas fina sång inleder jag dagens skrivande.
Det har varit en toppendag på stranden idag! Inte ett moln, inte en droppe regn. Prognoserna utlovade regn och 20 grader.. glad vart jag att de hade fel! Så idag har jag bara njutit, Bondi Beach bjöd på härligt stora vågor! Fast bilden är från Palm Beach, en annan solig dag för ett tag sen..
.
Verkar som att jag fått jobb också! Matt från butiken GAP ringde och ville att jag skulle komma på introduktion och genomgång nu på onsdag. Väntar även svar från Top 3, inredningsbutiken här i Bondi.. Får se vart jag hamnar till slut.
.
En kort springtur, skype med Kajsa och en tallrik gröt... och nu ska jag sova.
.
God natt! Och glöm inte att njuta lite extra av advent för mig så ska jag hoppa lite extra mycket i vågorna för er!
.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEEEJ! Ah, du lever verkligen livet:) Kul att du mår så bra också!

Hoppas du får ett jobb med sköna arbetskamrater. Och tack för länken förresten;) hehe.

Så.... när kommer du hem?? Du är saknad. Vi sågs helt enkelt alldeles för sällan även när du var hemma.



En sval kram från Sverige!

2010-12-06 @ 14:45:32
URL: http://husfrugan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0